• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Qliro syns på minuc

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Tack! Jo jag har kontaktat deras kundtjänst, skulle bli kontaktad men detta har uteblivit hittills, har även mejlat deras kundombudsman. Vet inte vad mer jag kan göra hoppas snart veta mer. Tack för alla svar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Tack! Jo jag har kontaktat deras kundtjänst, skulle bli kontaktad men detta har uteblivit hittills, har även mejlat deras kundombudsman. Vet inte vad mer jag kan göra hoppas snart veta mer. Tack för alla svar!

Hoppas du får någon reda i det, och att dom tar bort de..
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 538
Mottagna reaktioner
12 913
Poäng
9 787
Min qliro syns också.. 1500 pix
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 538
Mottagna reaktioner
12 913
Poäng
9 787
Vill minnas att jag handlade i våras, oavsett när jag handlat så framgår det inte alls i deras villkor att min skuld skulle hamna på minuc, ej heller har någon uc förfrågan tagits den gången jag handlat.

Framgår det i några villkor att dom rapporterar till uc? Jag har aldrig kollat så jag vet inte..
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 538
Mottagna reaktioner
12 913
Poäng
9 787
Det står att jag haft mitt sedan i början av 2015, det kan säkert stämma.. det har dock nästan alltid varit 0 kr och jag trodde då att kontot inte fanns längre då...
 
J

Jimmys

Gäst
Poäng: 0
Qliro syns för mig med nu, typ 10k. Det står som "avbetalning" och inte på kreditraden. Vet inte hur det inverkar på kreditbetyget då mitt sjönk till 4,7 från 5,1 (höjdes från 2,4 till 5,1 pga uppsägning av apotekskonto). Det var fruktansvärt snopet att se qliro. Snart syns väl klarna sms-lån osv. Antar de på uc vill så mycket som möjligt ska synas.
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Mitt syns också nu, och är inte glad att det kommer upp när man inte handlat där på ett år..:(
Mitt kreditbetyg är dock oförändrat som tur e..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp